"Objectieve klantenbeoordelingen zijn voor ons de belangrijkste graadmeter om te meten, en te weten of we met ons bedrijf de juiste weg bewandelen''
Daarom zijn we erg blij met iedereen die ons bedrijf beoordeeld, en de 3000e beoordeling op klantenvertellen.nl is een mijlpaal waar we erg trots op zijn. Meneer Vermeij die de moeite nam om ons te beoordelen gaf aan goed geholpen te zijn, en benoemde specifiek de snelheid waarmee hij weer op weg was na de reparatie. Omdat deze beoordeling de 3000e was hebben we meneer Vermeij verrast met een jaar lang, iedere maand gratis autowassen, een heerlijke taart en een prachtige bos bloemen.
Het belang van de beoordelingen ligt in het bedrijf erg hoog. Iedere medewerker krijgt de beoordelingen in zijn of haar mailbox, en tijdens het maandelijks werkoverleg worden de reviews besproken. Natuurlijk zit er ook bij ons weleens een mindere beoordeling tussen, en deze grijpen we met elkaar aan om ons te verbeteren. Met een gemiddelde van een 9.4 zien we dat we grotendeels voldoen aan wat onze klanten van ons verwachten, en tonen we aan te werken via onze slogan: Aandacht voor Mens & Mobiliteit.